Program Operacyjny Inteligentny Rozwój 2014-2020 Działanie 2.2. Otwarte innowacje - wspieranie transferu technologii
W ramach projektu Wnioskodawca skorzystał z następujących usług doradczych o charakterze technologicznym:
- Due diligence technologiczne,
- Audyt innowacyjności przedsiębiorstwa,
- Analiza otoczenia rynkowego i konkurencji w kontekście dostępnych technologii,
- Optymalizacja struktury i regulacji wewnętrznych u Przedsiębiorcy pod kątem wdrożenia innowacji,
- Ocena innowacyjności technologii.
Zakres usług doradczych obejmował szczegółową analizę innowacyjnych potrzeb biznesowych przedsiębiorstwa w odniesieniu do wdrażanej technologii.
Umowa o powierzenie grantu na doradztwo o nr SOI/2/D/2019 z dnia 01.03.2019
Całkowity koszt realizacji usługi doradczej: 241 080,00 zł PLN
Wartość dofinansowania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego: 166 600,00 PLN
Data: 21.06.2019
Informujemy, iż firma CC METAL SPÓŁKA CYWILNA RYSZARD ĆWIERTNIEWICZ, MARIUSZ CIEPLAK zrealizowała projekt w ramach Programu Operacyjnego Polska
Wschodnia na lata 2014-2020
Działanie 1.4 Wzór na konkurencję
pt. „WZROST KONKURENCYJNOŚCI SPÓŁKI CC METAL W WYNIKU WDROŻENIA STRATEGII WZORNICZEJ”
Cel główny projektu: Podwyższenie konkurencyjności przedsiębiorstwa na rynku poprzez wdrożenie rekomendacji wskazanych w strategii wzorniczej opracowanej w ramach Etapu I działania 1.4 POPW.
Cel główny projektu został osiągnięty poprzez realizację celów szczegółowych:
- wzmocnienie obecnej oferty o Design DNA wraz z nowymi wzorcami stanowisk dydaktycznych,
- poszerzenie oferty o inteligentne systemy przechowywania dla przestrzeni warsztatowych,
- poszerzenie oferty o inteligentne systemy przechowywania do przestrzeni muzealnych,
- wdrożenie działań w obrębie innowacji produktowej oraz uruchomienie produkcji nowych innowacyjnych produktów,
- wdrożenie działań w obrębie marki CC METAL i nowej marki produktowej (B2B),
- wyodrębnienie nowych stanowisk w spółce,
- modernizacja parku maszynowego,
- wyposażenie ciągu technologicznego produkcji nowych produktów.
Projekt umożliwił osiągnięcie następujących efektów:
- Wzmocnienie obecnej oferty o Design DNA wraz z nowymi wzorcami stanowisk dydaktycznych.
- Wdrożenie do oferty wzorów inteligentnych systemów przechowywania dla przestrzeni warsztatowych i muzealnych.
- Wzmocnienie marki własnej CC METAL.
- Stworzenie nowej marki produktowej dla klienta biznesowego (B2B).
- Wdrożenie zmian w obrębie struktury organizacyjnej firmy.
- Zmiany i usprawnienia w obrębie procesów.
Wartość projektu: 5 341 471.80 PLN
Wkład Funduszy Europejskich: 2 998 130.00 PLN